Facebook
YouTube
https://www.linkedin.com/in/barbara-vakov-21a04274/
Instagram

příběhy z naší kuchyně & života

Barevné mrkve / Vegan Brunch

Barevné mrkve / Vegan Brunch

Vždycky, když se vrátím z dovolené (kde obvykle jíme jak rozumu zbaveni – čti „hodně nezdravě a jednotvárně“), mám pocit, že začnu dělat spoustu věcí jinak. Třeba , že budu jíst víc rostlinné a méně živočišné stravy. Většinou, vzhledem k mojí nedůslednosti, mě to za chvíli pustí. No ale teď jsem zase v tom období, návrat z dovolené, zdravá zeleninová jídla, míň alkoholu, hodně pohybu (ten mám ale pořád).

Připravila jsem si takovej krásnej (a když se na to hezky kouká, tak se mi o dost lépe jí), vegan brunch. Dost mě baví jíst přesně takhle, že se mrknu co mám v lednici a na zahradě a prostě to namixuju do talíře.

Taky jsem se Vám chtěla zmínit o narozeninovým dárku, co jsem si vybrala. Některý ženy rády šperky a kabelky, ja jsem spíš na olivový oleje 🙂 . Tenhle olej je opravdu top strop a hned jsem se do něj zamilovala (taky kvůli tomu dokonalýmu balení). Kdo miluje olivový oleje jako já, mrkněte na Pure Olive´Secret stránky a vybírejte.

Co je třeba:

1/2 avokáda

2 lžíce cizrnového hummusu (ten připravuji podle Janičky Zásadně Zdravě)

tři hrsti míchaných salátů (rukola, polníček, baby špenát)

kousky červené řepy

pár barevných mrkví

4 plátky uzeného tempehu

olivový olej

sůl a pepř (čerstvě mletý barevný je ideální)

trocha citronové šťávy

sušená paprika (jen trocha na hummus)

lžíce naklíčených semínek

Jak na to:

Nejdřív si smíchám zelené listy s červenou řepou, olivovým olejem, solí, pepřem a citronovou šťávou. Na rozpálené pánvi si trochu opeču mrkve a tempeh (na kapce oleje), nakrájím si avokádo. Pak už jen v podstatě stačí si to všecko hezky naskládat na talíř. Je to fakt strašně dobrá snídaně, která zasytí a budete mít pocit, že jste nejzdravější na světě.



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *