Facebook
YouTube
https://www.linkedin.com/in/barbara-vakov-21a04274/
Instagram

příběhy z naší kuchyně & života

Lámanková kaše s chia a kokosovým mlékem

Lámanková kaše s chia a kokosovým mlékem

Pohanka je trochu opomíjená pseudoobilovina a je vhodná i pro osoby trpící celiakií. Když si navíc pořídíte pohankovou lámanku, tak je příprava dost rychlá a můžete si tak uvařit vydatnou zdravou snídani, která posílí imunitu a detoxikuje Vaše tělo. Chia semínka pojídali i indiáni a jsou právem zařazeny mezi tzv.superpotraviny. Pomohou od pocitu hladu, obsahují spoustu vlákniny, zdravé mastné kyseliny, vápník, draslík, vitamíny, usnadňují trávení…no prostě pecka. Tak si tuhle veganskou dobrotu dopřejte i vy!

Co je třeba:

3/4 hrnku pohanky lámanky

2 lžíce chia semínek

lžíce drceného kokosu

2,5 hrnku kokosového mléka

1/2 lžíce kokosového oleje

1/2 lžíce mandlového másla

lžíci javorového sirupu

avokádo, mango a drcené pražené oříšky (anebo cokoliv jiného, co Vám chutná)

Jak na to:

Nejprve do mléka dejte lámanku a javorový sirup, zahřejte, míchejte a až začne trochu tuhnout, stáhněte plamen, přidejte kokos, kokosový olej, mandlové máslo a vmíchejte. Když je už kaše téměř hotová, přidejte chia semínka a nechte je nabobtnat. Potom už si jen dejte kaši na talíř a dopňte tím, co máte nejvíc rádi.



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *